Pazar Araştırması - Pazara Giriş Stratejisi

View this page in: English Stratejik kararlar alırken faaliyet gösterilen veya gösterilecek pazarı doğru değerlendirmiş olmak en önemli ön koşullardan biridir. Rekabetin ve rakiplerden daha iyi performans göstermenin anahtarı, öne çıkan büyüme alanlarını ve pazar trendlerini iyi anlayabilmektir.

Başarılı bir iş stratejisi geliştirmek; işin, piyasanın ve müşterilerin kapsamlı bir şekilde anlaşılmasını gerektirmektedir.

Sektör ve strateji uzmanlığımızı pazar inceleme deneyimimizle bütünleştirerek, müşterilerimizin pazara giriş stratejilerini tanımlamalarında yardımcı oluyoruz.

Uzmanlarımız, müşterilerimizin hedef kitlelerinin ihtiyaç ve isteklerini etkili bir şekilde anlayarak başarılı bir pazara giriş stratejisi tasarlamada geniş deneyime sahiptirler. Farklı iş stratejisi modelleri için gerekli olan önemli parametreleri, geçmiş performans verileri ve araştırmalarımızla tanımlayabiliyoruz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Ayrıntılı pazar çalışmaları ve pazara giriş stratejisinin geliştirilmesinde aşağıdaki konularda öngörüler sağlayarak size yardımcı olabiliriz:

  • Endüstri analizi – mevcut durum ve gelecek görünüm,
  • Pazar segmentleri, büyüklüğü ve büyüme potansiyeli,
  • Hedef pazar analizi,
  • Rekabet analizi,
  • Müşteri segmentasyon analizi,
  • Talep etkenlerinin dinamikleri ve sonuçları,
  • Rekabetçi görünüm – müşteriler, rakipler, tedarikçiler,
  • Servis ve ürün farklılaştırması,
  • Pazara giriş için yeni bir iş modeli seçme,
  • Endüstri düzenlemeleri ve vergilendirme,
  • Pazara giriş alternatiflerinin analizi, greenfield projeleri, satın almalar, ortak girişimler veya yerli yatırımcılarla ortaklıklar,
  • Yatırımlar ve getiriler üzerine hesaplamalar,
  • Belli seçeneklere dayanarak detaylı uygulama planlarının geliştirilmesi.