Sağlık Hizmetleri: Dijital bir bölünme

Sağlık sektörü çalışmasının bir parçası olarak 21 ülkeden çeşitli ödeyici kurum ve hizmet sağlayıcılarda üst düzey yöneticilik yapan 68 kişi ile düzenlenen araştırma, sağlık hizmetleri ödeyici kurum ve hizmet sağlayıcıların dijitale nasıl yaklaştıklarına ilişkin çarpıcı farklılıkları ortaya koyuyor.

Bu yılın anket sonuçları, en üst düzey performans gösterenlerin ortak özelliğinin, CEO'nun sorumluluk üstlenmesi, stratejik netlik, ortak anlayış ve organizasyonun içine ve dışına yönelik yenilikçi bir ağ olduğunu gösteriyor. Güçlü bir siber güvenliğe sahip bu şirketler BT yatırımlarını net bir şekilde ölçebiliyor.

Rapor ayrıca aşağıdaki konulara da dikkat çekiyor:

  • Ödeyici kurumlar ve hizmet sağlayıcılar arasındaki dijital bölünme ve odak noktaları,
  • Dijitalleşmenin, sağlık alanındaki sorunların çözümüne nasıl yardım edebileceği,
  • Fırsatları uygulamaya geçirme ve
  • İş faaliyetleriniz ile ilgili uygulamalar