Müşteri sadakatini kazanmak ve arttırmak köklü markalar için bile çok zordur. Ancak hem şirket içinden hem de dışından çeşitli kaynaklardan alınan büyük ve küçük veriler müşteri davranışına ilişkin değerli bilgiler verebilir. Doğru şekilde yorumlandığında, tüketici verileri pazarlama ve satış yatırımları için bilgi sunabilir ve size en çok kâr getirecek müşterileri ortaya çıkarabilir.
Tüm şirketler, müşterileriyle ilgili gerçeğin tek, doğru ve kullanılabilir versiyonundan fayda sağlayabilir. Verileri yönetme ve analiz etme, bilgi akışlarını iyileştirme ve teknolojiyi kullanmanın yeni yollarını bulmak, bilgi açıklarının ortaya çıkartılmasını ve bu açıkların kaynaklarının tespit edilmesini sağlayabilir. Sonuç ne? Daha iyi ürün ve hizmetler, daha etkin satış çalışmaları, daha iyi yaşam boyu müşteri değeri ve mutlu müşteriler.
Sosyal medyayı dinlemek. Mobil cihazları algı platformları olarak kullanmak. Müşteri ilişkileri yönetiminden (CRM) gelen veri yağmurunu incelemek. Değişik kültürlerden gelen dile getirilmemiş içgörüleri analiz etmek.
İşletmeniz tüm bunlardan ve daha fazlasından anlam çıkarmalı.
PwC, müşteri etkileşimini iyileştirme fırsatlarını görmenize yardımcı olur. Birlikte, hangi müşteri segmentine hangi değer önerisinin uygun olduğunu belirlemek için “Olursa ne olur (What if)” analizlerini gerçekleştirebiliriz.