Otomotiv Sektörü Yayınları

View this page in: English

Şirketinizin müşteri stratejisi

Müşteri stratejisini, şirketinizin gelecek üç ila beş yıl içinde hedef müşteri kitlesi için sunacağı ayırt edici değer ve deneyimi ve bunu gerçekleştirebilmek için gerekli olan ürün ve hizmetleri, kanalları, işletme modelini ve yetkinlikleri belirlemek olarak tanımlıyoruz.

1 Numara olmak: otomotiv sektörünü bekleyen zorlukları aşmak

Otomotiv, büyüyen bir sektör. Son yıllarda rekor üstüne rekor kıran bu sektör, hız kesecek gibi görünmüyor.

Büyümeye giden yol: Otomotiv sektöründe yenilik stratejileri

Çığır açan yenilikler ve büyüme adlı kapsamlı araştırma raporumuzla ortak olarak gerçekleştirilen bu raporu üç temel soruya cevap arıyor.