Faaliyet Raporu Etkinlik Analizi
İhtiyacınız
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın faaliyet raporlarının içeriğine yönelik yayımladığı yönetmelik ve SPK kurumsal yönetim ilkeleri ile çerçevesi çizilen faaliyet raporlarının zamanında oluşturulması, doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve yorumlanabilir olması önem arz etmektedir.
Bilgi sistemlerinizin ve süreçlerinizin faaliyet raporunun içeriğini oluşturacak bilgileri zamanında, sağlıklı ve tutarsızlığa sebep olmayacak şekilde üretebilmesi gerekmektedir.
Mevcut durumda faaliyet raporunuzun oluşma sürecinin insan kaynağınıza ne derece bağlı olduğunu ve bu bağlığının yaratabileceği riskleri değerlendirmeniz size fayda sağlayacaktır.
Faaliyet raporunuz ve raporunuzun oluşma sürecinin etkinliğini iyi uygulamalar ışığında bağımsız ve uzman bir gözle analiz ettirmeniz, paydaşlarınıza kattığınız değeri arttırmada size yardımcı olabilir.
PwC size nasıl yardımcı olabilir?
Kurumsal risk yönetimi çerçevesi oluşturulması çalışmalarında ana amacımız sürdürülebilir bir kurumsal risk yönetimi yaklaşımı sağlanmasında şirketinize gereken bilgi, kabiliyet ve yetenek birikimini kazandırmaktır.
PwC Risk, Süreç ve Teknoloji Hizmetleri, Kurumsal Risk Yönetimi Uzmanları olarak size şu şekilde fayda sağlayabiliriz:
- Faaliyet raporu oluşturma sürecinin ve bu süreci destekleyici bilgi sistemleri yapısının tasarlanması veya mevcut yapının iyi uygulamalar ışığında geliştirilmesi,
- Faaliyet raporunun düzenlemelere uygunluğunun değerlendirilmesi, iyi uygulamalar ışığında geliştirilmesi,
- Kurumsal yönetim ilkelerine uyumun değerlendirilmesi,
- Riskler ve yönetim organının değerlendirilmesine ilişkin destek,
- İç kontrol sistemi ve iç denetim faaliyetlerinin değerlendirilmesine ilişkin destek,
- Şirket faaliyetlerini etkileyebilecek mevzuat değişikliklerinin takibi sürecine yönelik destek.