
Küresel Eğlence ve Medya Sektörüne Bakış 2024-2028
Hem telekomünikasyon hem de eğlence ve medya sektörlerinde önümüzdeki beş yıl için tüketicilerin ve reklam verenlerin harcamalarına ilişkin tahminler.
Telekomünikasyon sektörü için dijital değişim kaçınılmaz bir hale geldi. Şirketler bu değişime ayak uydurabilmek için müşteri hizmetlerini teknoloji platformanlarını, pazar kanallarını, iş süreçlerini ve idari prosedürlerini yeniden değerlendirmelidirler.
PwC Türkiye telekomünikasyon sektörü ekibi özellikle yüksek uyumluluk gereksinimleri ile baş etmek, maliyetleri yönetme, rekabet avantajı elde etmek için yeni iş birlikleri konularına odaklanarak denetim, vergi ve danışmanlık konularında hizmet sunmaktadır.
Telekomünikasyon sektörü değişime ayak uyduran şirketlere fırsatlar sunmaktadır. Sektördeki değişim devam ederken, uzmanlığımız ve sektörel bilgi birikimimizle sizlere yardımcı olabiliriz.
Hem telekomünikasyon hem de eğlence ve medya sektörlerinde önümüzdeki beş yıl için tüketicilerin ve reklam verenlerin harcamalarına ilişkin tahminler.
PwC ile Tedarik Zinciri Yönetimi Derneği’nin (TEDAR) iş birliği ile beşinci kez gerçekleştirilen Yeni Nesil Satınalma Araştırması’nın bu seneki teması Satınalma ve Tedarik Zincirinde Dönüşüm olarak belirlendi.
İklim değişikliği, üretken yapay zekâ ve bir dizi farklı tehdidin gölgesinde ve fırsatların eşiğinde, Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon sektörlerindeki CEO’lar sürdürülebilir sonuçlar elde etmek için beş önemli konuda çabalarını hızlandırmalı ve iş modellerini yeniden gözden geçirmeli.
Telekomünikasyon sektörü, altyapı ve diğer olgun sektörlerde sıkça rastlanan temel bir stratejik zorlukla karşı karşıya. Sektör, milyarlarca tüketicinin ve neredeyse tüm şirketlerin bağımlı olduğu çok önemli hizmetleri sunuyor.