İş ve Bilgi Teknolojileri Hizmet Sürekliliği Hizmetleri

Kurumların değişen koşullara karşı dirençli olabilmesi amacıyla iş ve hizmet sürekliliği bakışı önem taşımaktadır.
Bilgi teknolojileri hizmet sürekliliği yapınızı iş stratejinizle ve iş modelinizle uyumlu olacak şekilde iyileştirmek üzere sunduğumuz hizmetlerimizi aşağıda bulabilirsiniz:

  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi yapılarının değerlendirilmesi, oluşturulması ve iyileştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi yönetişim ve organizasyon yapısının değerlendirilmesi, tasarımı ve iyileştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi iş ve görev tanımlarının değerlendirilmesi, oluşturulması ve iyileştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi süreçlerinin değerlendirilmesi, tasarımı ve iyileştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi süreçlerinin diğer kurumsal süreçlerle (insan kaynakları, kurumsal iletişim, uyum vb.) ilişkilerinin değerlendirilmesi, tasarımı ve iyileştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği süreçleri yönetimi araçlarına ilişkin seçim, kurulum ve yönetim desteği sağlanması
  • İş etki analizinin gerçekleştirilmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği öncelikleri ile kaynak ihtiyaçlarının belirlenmesi
  • İş ve hizmet sürekliliği ile kriz yönetimi stratejisinin oluşturulması
  • Acil durum, olağanüstü durum ve felaket senaryolarının hazırlanması
  • İş ve hizmet sürekliliği planlamasının gerçekleştirilmesi
  • İş / Hizmet Sürekliliği Planlarının, Acil Durum / Olağanüstü Durum / Felaket Kurtarma Planlarının, Test Planlarının ve Geri Dönüş hazırlanması
  • Birincil / ikincil veri merkezi ve olağanüstü durum / felaket kurtarma merkezi (ODM / FKM) olgunluk seviyelerinin değerlendirilmesi ve iyileştirilmesi
  • Birincil / ikincil veri merkezi ve olağanüstü durum merkezi seçim desteği sağlanması
  • Hizmet kesintilerin azaltılması için operasyonel dayanıklılığın geliştirilmesi amacıyla yol haritasının hazırlanması
  • ISO22301 İş Sürekliliği Yönetim Sisteminin (İSYS) ilgili standart doğrultusunda tasarlanması, uyum yol haritasının hazırlanması ve hayata geçirilmesi
  • ISO22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS) kapsamında iç tetkik amacıyla dış veya eş kaynak desteği sağlanması

İletişim

Özkan Kıvanç

Özkan Kıvanç

Risk, Süreç ve Teknoloji Hizmetleri Şirket Ortağı, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6648

Mehmet Zeki Önal

Mehmet Zeki Önal

Bilgi Teknolojileri Risk ve Yönetişim Hizmetleri Lideri, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6042

Bizi takip edin