PwC, IDC MarketScape: Dünya Çapında Salesforce Uygulama Hizmetleri 2021 Tedarikçi Değerlendirmesi raporunda global düzeyde lider uygulama hizmeti sağlayıcısı ilan edildi. IDC MarketScape raporu, değerlendirilen 14 strateji arasında, müşterilerin en çok değer verdiği 3 strateji alanının “portföy stratejisi”, “işlevsellik/ürün stratejisi” ve “müşteri adaptasyon stratejisi” olduğunu söylemektedir.
Rapora göre, “PwC, stratejiden uygulamaya uzanan çok çeşitli bir hizmet yelpazesi sunmaktadır. PwC şirketlerin dönüşümü alanında uzman konumdadır ve Salesforce uygulamasının her alanında müşterilerine destek olma konusunda deneyimlidir. PwC’nin, tüm dünyada strateji, şirket birleşmeleri/satın alımları, değişim yönetimi, ticari dönüşüm programları üzerinde çalışan uzman ekipleri bulunmaktadır. Yönetim danışmanlığı alanındaki yetkinliklerini, temel Salesforce ve teknoloji danışmanlığı yetkinlikleriyle bir araya getirerek müşterilere uçtan uca anahtar teslim çözümler sunmaktadır. PwC’nin Salesforce’a yönelik değer teklifi, Salesforce çözümlerini etkili ve derinlemesine sunmak adına sektör, iş süreçleri ve teknoloji bilgisini entegre etmesine yarayan, sektöre yönelik, iş odaklı ve teknoloji destekli bir yaklaşımdır.”
PwC’nin güçlü yönlerinden bahseden rapora göre, “Müşteriler, PwC’ye Salesforce projelerine yönelik uygun ve yüksek kaliteli kaynaklar sunması ve özellikle yerinde müşteri hizmeti sağlama becerisi açısından yüksek puan vermektedir. IDC, buna ek olarak PwC’yi, müşterilerin büyüme stratejilerini de dikkate alarak, geleceğe yönelik tasarımlar geliştirmesi ve gelişim yol haritaları sunması açısından oldukça olumlu değerlendirmektedir.”
IDC MarketScape tedarikçi analizi modeli, belirli bir alanda Bilgi ve İletişim Teknolojisi (Information and Communication Technology - ICT) tedarikçilerinin rekabete uygunluğuna bir bakış sağlamayı amaçlar. Araştırma metodolojisi, her tedarikçinin belirlenen alandaki konumunu bir grafik görselinde gösteren nicel ve nitel ölçütlere dayalı sıkı bir puanlama metodolojisi kullanmaktadır. Yetkinlikler puanı (dikey eksen), kısa vadede tedarikçinin ürününü, pazara gidiş stratejisini ve uygulama şeklini ölçmektedir. Strateji puanı ise (yatay eksen), 3 ila 5 yıllık bir zaman dilimi içinde stratejilerinin müşteri ihtiyaçlarıyla uyumunu ölçmektedir. Tedarikçinin pazar payı ise simgelerin büyüklüğüyle gösterilmektedir.