PwC, yeni küresel stratejisini açıkladı: The New Equation | Yeni Denklem

PwC, yeni küresel stratejisi “Yeni Denklem” ile dünyadaki önemli problemleri çözmek üzere, önümüzdeki beş yılda 12 milyar ABD doları yatırım yapmayı ve PwC genelinde 100 binden fazla yeni iş olanağı yaratmayı hedefliyor. Yapay zekâ, sanal gerçeklik, bulut gibi teknolojilerin kullanımının yaygınlaştırılması, ESG Akademisi ve Liderlik Enstitüleri de PwC’nin hedefleri arasında yer alıyor.

PwC’nin Yeni Denklem adını verdiği küresel stratejisi, iş dünyasının ve kurumların bugünlerde gündeminde olan en temel iki ihtiyaca hitap ediyor. Birincisi; dünya çapında yaşanmakta olan dijital dönüşüm, iklim ve jeopolitik değişiklikler ile COVID-19'un devam eden etkileri gibi büyük değişimlere başarılı bir şekilde hızla yanıt vermek ve bu süreci takip eden değişimi gerçekleştirmek. İkincisi ise güven kazanmanın hem daha hassas hem de daha karmaşık olduğu bu dönemde toplumda güven inşa etme ihtiyacını karşılamak ve bunu sürdürülebilir kılmak.

Bugün, müşteriler ve paydaşlar, iş dünyası ve diğer kurumlardan finansal sonuçların da ötesinde önem taşıyan birçok alanda güven inşa etmelerini bekliyor. Diğer yandan rekabet her zamankinden daha yoğun ve toplumsal beklentiler ise hiç olmadığı kadar fazla. Şirketlerin sermaye, yetenek ve müşteri çekmek için daha hızlı değişmesi gerekiyor. Ancak, kısa vadeli düzeltmelerden daha fazlasına ihtiyaçları var. Sürdürülebilir sonuçlar elde edebilmek için hem bugüne hem de geleceğe değer katacak şekilde dönüşüm yaşamaları gerekiyor.

PwC Türkiye Kıdemli Ortağı Cenk Ulu, PwC’nin yeni küresel stratejisi Yeni Denklem’i şöyle anlattı: “Müşterilerimizin ve paydaşlarımızın sorunlarını çözmek için yeni yollar bulma ihtiyacının olduğunun farkındayız. Yeni stratejimiz müşterilerimiz ve paydaşlarımız ile görüşülerek, zorluk ve fırsatları birlikte değerlendirerek geliştirildi. Söz konusu zorluk ve fırsatlar, birbirine bağlı iki ihtiyaçtan oluşuyor: Güven sağlamak ve sürdürülebilir sonuçlar elde etmek. PwC'de farklı bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip zengin yelpazede bir çalışan topluluğu bir arada bulunuyor. Bizler cevaplar aramayı ve çözüm bulmayı severiz. Sorunları, çözülmeyi bekleyen pozitif potansiyel kaynak olarak görüyoruz. Alışılmışın dışında, geleneksel olmayan şekilde ve farklı disiplinlerden gelen PwC’nin çözüm üreten ekipleri Yeni Denklem’i oluşturuyor.”

PwC’nin yeni küresel stratejisi Yeni Denklem insan odaklı ve teknoloji destekli bir yaklaşım benimserken, bu çerçevede önümüzdeki beş yıl içinde dünya çapında 12 milyar ABD doları yatırım yapmayı, PwC genelinde 100 binden fazla yeni iş olanağı yaratmayı ve PwC ortakları ile tüm çalışanlarının becerilerini geliştirmeyi taahhüt ediyor. Cenk Ulu, PwC olarak Türkiye’de 40. yıllarını kutlamaya hazırlandıkları şu dönemde yeni küresel stratejilerini, “müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza odaklanan, onların güven inşa etmelerine ve sürdürülebilir sonuçlar elde etmelerine yardımcı olacak bir strateji” olarak tanımlıyor.

PwC yeni küresel stratejisi Yeni Denklem ile tüm ortakları ve çalışanlarının ESG’nin (Environmental, social and corporate governance - çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim) temellerini işlerine entegre etmelerini sağlayacak küresel bir ESG Akademisi inşa etmeyi hedefliyor. PwC ayrıca yakın gelecekte müşterilerinin iç görü kazanmaları ve rekabet avantajı sağlayabilmeleri için yapay zekâ, sanal gerçeklik, bulut gibi teknolojilerin kullanımını artırırken ilki ABD’de olmak üzere, 10 binden fazla yönetici adayı için bugünün ve geleceğin üst düzey yöneticilerini yetiştirecek Liderlik Enstitüleri de kurmayı amaçlıyor.

İletişim

Aslıhan Dellaloğlu Karacalı

Pazarlama ve İletişim, Direktör, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6570

Bizi takip edin