Proje Yönetim Ofisi

Günümüzde şirketlerin finans departmanları, dinamik piyasa koşullarının getirdiği zorluklarla mücadele ederken, sürdürülebilir başarıya ulaşmak için projelerini akılcı ve etkin bir şekilde yönetmeye büyük önem verir.

İşte tam bu noktada, Proje Yönetim Ofisleri desteğimiz (PMO), finansal liderliğin altın anahtarını sunar. 

Özelleştirilmiş Yönetim Stratejileri: Sizin İçin Tasarlanan Çözümler

Her sektörün kendine has ihtiyaçları vardır ve bu ihtiyaçlara özel çözümler üretmek gerekmektedir. PwC olarak, müşterilerimizin özgün ihtiyaçlarına uygun uygulama metotları belirler ve projenin her aşamasında yanında olarak yönetim süreçlerini tamamlarız.

Verimlilik ve Performans: Projelerinizde Mükemmeli Hedefleyin

Projelerinizin zahmetsizce hayata geçmesi, planlanan süre ve bütçe dahilinde tamamlanması için sistematik bir yaklaşım benimsemek şarttır. PMO desteğimiz, proje ekiplerinin görev ve sorumluluklarını netleştiren, proje programları ve planlarını detaylandıran, iletişim yönetimini ve kaynak kullanımını optimize eden bir çerçeve sunar. Amaç, karşılaşılabilecek her türlü engelin önceden tespit edilerek minimuma indirilmesi ve projenin her aşamasının sorunsuz ilerlemesidir.

PwC'nin İşaret Ettiği Beş Anahtar Tema Üzerinden İlerleyiş:

Çalışanlarınızın Potansiyelini Harekete Geçirin:

İşin kalbini oluşturan insan faktörünü asla göz ardı etmeden biz, çalışanlarınızın başarıya ulaşabilmesi için gerekli yapıyı, süreci ve planlamayı sağlayarak onların potansiyelini en üst düzeye çıkarmalarına olanak tanırız.

PwC Proje Yönetiminin Sağladığı Değerler

  • Projenin tonunu belirlemek ve teslimat riskini en aza indirmek için proje temellerini oluşturmak
  • Sinerjileri belirleyen en yüksek değerli faaliyetlerde çaba gösterilmesini sağlamak
  • Kapsam, değişiklik ve entegrasyon yönetimi ile sağlam ve teslim edilebilir bir ortam sağlamak
  • Kurumsal engelleri azaltmak, iletişimi geliştirmek, riskleri, sorunları ve karşılıklı bağımlılıkları yönetmek
  • Hedefler belirlemek, faydaları izlemek, doğrulamak ve raporlamak
  • Proje için kritik olan konulardan olası dikkat dağınıklığını en aza indirmek için paydaşların dikkatli bir şekilde yönetilmesini garanti etmek

Kritik Başarı Faktörlerilerimiz

  • Proje Ekibi projenin zorluklarını anlar ve benimser.

  • Tüm alanlara erişim sağlayarak projenin ilerleyişinin sorgular.

  • Proje için Temel Performans Göstergelerin KPI'ların (Temel Performans Göstergeleri) tanımlar ve ölçer. 

  • En iyi uygulamaların hayata geçirilmesini sağlamak amacıyla deneyimler ile projeye katkıda bulunuluruz.

Proje Yönetim Ofisi desteğiyle, mali işlerin karşılaştığı zorluklarla mücadele etmekten çok daha fazlasını yapabilirsiniz: Projelerinizin her aşamasında güçlü bir müttefik kazanabilir ve şirketinizin geleceğine yön verebilirsiniz. Sürdürülebilir başarı için bizimle iletişime geçin ve finansal yönetimde fark yaratmanın ilk adımını atın.

İletişim Formu

PwC çözümleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için bize ulaşın

İletişim

Arzu  Şahin

Arzu Şahin

ERP Dönüşüm, Direktör, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6060

We unite expertise and tech so you can outthink, outpace and outperform
See how
Bizi takip edin