Sağlık Sektörü Yayınları

View this page in: English

Şirketinizin müşteri stratejisi

Müşteri stratejisini, şirketinizin gelecek üç ila beş yıl içinde hedef müşteri kitlesi için sunacağı ayırt edici değer ve deneyimi ve bunu gerçekleştirebilmek için gerekli olan ürün ve hizmetleri, kanalları, işletme modelini ve yetkinlikleri belirlemek olarak tanımlıyoruz.

Neden yapay zekâ ve robotbilim yeni sağlık sektörünü şekillendirecek?

Tıpta yapay zekâ ve robotbilim insan sağlık görevlilerinin yerini alabilecek mi?

Sağlık Hizmetleri: Dijital bir bölünme

21 ülkeden 68 fon sağlayıcı ve yöneticinin katılımı ile düzenlenen araştırma, sağlık hizmetleri fon sağlayıcıları ve hizmet sağlayıcıların dijitale nasıl yaklaştıklarına ilişkin çarpıcı farklılıkları ortaya koyuyor

Hayatta kalmaktan yaşam kalitesine: Kanser tedavisinde yeni yaklaşımlar

Kanser teşhisi konmuş hastalar, ilk şoku atlattıktan sonra seçimler yapabilmek, kişiselleştirilmiş ve koordineli bir tedavi görebilmek ve nasıl bir tedavi göreceklerine ilişkin daha fazla kontrol sahibi olmak istiyor.

Sağlık Sektörünün Yeni Oyuncuları Küresel Tüketiciyle Tanışıyor

Rapor, gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde sağlık sektörüne adım atan yeni girişimcilerin dikkatini çeken iş fırsatlarının altını çiziyor.