Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Yayınları

View this page in: English

Şirketinizin müşteri stratejisi

Müşteri stratejisini, şirketinizin gelecek üç ila beş yıl içinde hedef müşteri kitlesi için sunacağı ayırt edici değer ve deneyimi ve bunu gerçekleştirebilmek için gerekli olan ürün ve hizmetleri, kanalları, işletme modelini ve yetkinlikleri belirlemek olarak tanımlıyoruz.

Tedarik Zinciri Yönetimi Anketi 2016

PwC Türkiye ve TEDAR’ın ilk kez beraber oluşturduğu “Tedarik Zinciri Anketi – 2016”, Türkiye’de tedarik zinciri fonksiyonunun gelişimine ışık tutmak ve alanında farkındalığı artırmak amacı ile hazırlanmıştır.

Taşımacılık ve Lojistik Sektöründe Rekabet Gücünü Artırmak

Gerçekleştirdiğimiz “Taşımacılık ve Lojistik Sektöründe Rekabet Gücünü Artırmak” başlıklı yuvarlak masa toplantısında taşımacılık ve lojistik sektöründeki fırsatlar ve tehditler, rekabet için daha etkili uygulamalar, yurtdışında şirket kuruluş süreçleri ve yasal konular sektördeki lojistik hizmet sağlayıcısı şirketlerin üst yöneticileri ile birlikte değerlendirilmiştir.

2030'da Taşımacılık ve Lojistik

Taşımacılık ve Lojistik sektörünün geleceğine bu araştırmadan ulaşabilirsiniz.