Skip to content Skip to footer
Ara

Sonuçlar yükleniyor

Etik Destek Merkezi

A PwC Product

PwC Etik Destek Merkezi ile Uçtan Uca Vaka Yönetimi

Etik bildirimleri kayıt altına alın, soruşturmalarınızı yönetin ve sonuçları raporlayın ve bunların hepsini tek bir platformdan yapın!

PwC Etik Destek Merkezi PwC Dijital Uyum Platformu'nun bir modülüdür.

PwC Etik Destek Merkezi size neler sağlar?

Etik Destek Merkezi - Etik Bildirimlerin Alınması

Etik Bildirimlerin Alınması
Telefon, e-posta ve web tabanlı platform aracılığıyla etik bildirimlerin alınması ve sınıflandırılması

Etik Destek Merkezi - Vaka Yönetimi

Vaka Yönetimi
Alınan vakaların şirketlerin soruşturma ekiplerince yönetilmesi, inceleme sonuçlarının sisteme girilmesi

PwC Etik Destek Merkezi - Raporlama ve Analiz

Raporlama ve Analiz
Kullanıcı dostu gösterge tabloları ve analiz ekranları

Etik Bildirimlerin Alınması

Şirketinizdeki olası etik ihlal bildirimlerinin karşılanması ve raporlanmasında uzman ekibimiz ile sizlere destek sağlıyoruz. PwC altyapısı tarafından sağlanan anonim bildirim kanallarına yapılan bildirimler etik ve uyum uzmanları tarafından karşılanır. Aynı zamanda çalışanlarınız tarafından iç kanallara yapılan bildirimler, uyum ekipleriniz tarafından aynı platforma girilerek takip edilebilir.

*Tercihinize bağlı olarak raporlama öncesinde bildirimlerin ön incelemesi ve kategorizasyon kontrolü de tarafımızca sağlanmaktadır.

Etik Bildirimlerin Yönetimi

Alınan bildirimler, sizlerle mutabık kalınan konu başlıkları altında kategorize edilerek incelenmek üzere web tabanlı vaka yönetim sistemi üzerinden ilgili soruşturma ekiplerinizin online erişimine açılacak şekilde sunulmaktadır.

Şirketinizin soruşturma ekibi, gerek web üzerinden gerekse telefon, e-posta vb. diğer kanallardan alınan bildirimleri bu modülde takip edebilir, ilgili ekip üyelerine vakaları atayabilir ve etik bildirimlerle ilgili yönetim raporlamalarında kendilerine kolaylık sağlayacak veri ve grafiklere yine bu platform üzerinden erişebilirler.

Vakalarla ilgili PwC soruşturma uzmanlarından destek istemeniz halinde bunu tek bir tıkla platform üzerinden yapabilirsiniz.


Neden PwC Etik Destek Merkezi?


Neden PwC Etik Destek Merkezi?

Etik bildirim hatları ihlallerin tespit edilmesinde %42 ile en önde gelen araç olarak görülmektedir*.

Etik Bildirimlerin Yönetimi

Etik Hat, EU Whistleblowing Directive ve ISO 37301 gereksinimidir.

Etik Bildirimlerin Alınması

100 milyon$ veya üzeri kayıp yaratan raporlanmış suistimal vakalarının neredeyse yarısı şirket içi kişiler tarafından gerçekleştirilmiştir**.

*ACFE 2022 Raporu
**PwC 2020 Küresel Ekonomik Suçlar ve Suistimaller araştırması


İletişim

Gökhan Yılmaz

Gökhan Yılmaz

Suistimal, Uyum ve Kriz Yönetimi Danışmanlığı Lideri, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 376 5302

Eda Çelik

Eda Çelik

Etik ve Uyum Hizmetleri, Kıdemli Müdür, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 355 2345

Bizi takip edin