Skip to content Skip to footer
Ara

Sonuçlar yükleniyor

Dijital Müşteri

Deneyimle büyüyün

Günümüzde müşteriler her zamankinden daha güçlü. Limitsiz seçenekler, bilgiye anında erişim ve diğerlerini etkileme gücüyle, artık müşteriler işletmelerle ne zaman, nerede ve nasıl etkileşime geçeceklerini kendileri belirliyor.

İşletmelere günümüzün müşterilerine ayak uydurabilmek için dijital olanaklarla güçlendirilmiş ayrıcalıklı deneyimler sağlamalarında yardımcı oluyoruz.

Dünya her zamankinden daha karmaşık ve büyümek için problemleri çözmede yeni yollar gerekiyor.

PwC Digital & Experience Consulting olarak dönüştürücü değişimi tasarlıyoruz. Müşteri ve çalışan deneyiminiz duygusal bağları güçlendirirken, çalışan ve müşteri çekme aynı zamanda da tutundurma becerinizi desteklemelidir. Müşteri deneyimi (CX) ve çalışan deneyimindeki (EX) yetkinliğimizle, daha iyi, akıllı ve hızlı çalışmayı sağlayarak, insanların hayatlarını iyileştiriyoruz.

Geleceği tasarlıyoruz.

İyi bir deneyimin tek alternatifi kötü bir deneyimdir. İyi müşteri deneyimi tasarlamanın karmaşık bir problem olduğunu biliyoruz. Ancak iyi bir deneyim harcanan emeğin karşılığını veriyor: uyuşmazlığı azaltıyor, verimliliği en yüksek seviyeye çıkarıyor ve insan bileşenini koruyor.

Peki neler iyi bir deneyim sağlar? Hız. Rahatlık. Tutarlılık. Samimiyet. Ve insan dokunuşu. Yani iyi bir deneyim, teknolojiyi insancıllaştırarak gerçek bağlantılar kurmak ve daha iyi müşteri deneyimleri yaratabilmeleri için çalışanlara ihtiyaç duyduklarını sağlamaktan geçiyor.

PwC Digital & Experience Consulting olarak bu karmaşık problemi sadece büyük fikirler üreterek değil, bu fikirleri uygulamaya geçirerek çözmeye odaklanıyoruz.

Müşterilerin

birkaç kötü deneyimden sonra, %17’i ise sadece bir kötü deneyimden sonra uzaklaşıyor.

Kaynak: Deneyim her şeydir.

Şirketin her noktasında insan odaklı değişime ilham oluyor ve değişimi gerçekleştiriyoruz.

Dijital ürünler: Mobil ve web sitesi stratejisi ve tasarımı

Müşteri deneyimi (CX) stratejisi ve vizyonuyla başlayarak, gelir yaratmaya yardımcı olmak üzere tasarlanmış web sitelerinden mobil uygulamalara ve yeni ürünlere, çığır açan deneyimleri hayata geçiriyoruz.

Müşteri kazanma: CX stratejisi ve tasarımı

Rakipleriniz acımasız. Diğerlerinden ayrışabilmeniz için yeni müşteri kazanma, ürün fikri, inisiyatifler ve gelir akışının iyi tasarlanmasını sağlıyoruz.

Müşteri tutma: Sadakat deneyimi ve kişiselleştirme

Günümüzün dijital hizmetleri ve ürünleri açısından, sadakat ve elde tutma stratejileri şirketiniz için büyük önem arz ediyor. Kişiselleştirilmiş yaklaşımlar tasarlayarak müşterilerinizle samimi ilişkiler kurmanıza yardımcı oluyoruz.

Çalışan deneyimi: Öğren, işbirliği yap ve değiş

Olağanüstü sonuçları ortaya çıkaran çığır açıcı çalışan programları ve kampanyaları tasarlıyor ve sunuyoruz.

Kurumsal platformlar: İş uygulamalarına yönelik tasarım

Dönüşüm, dijital şirket olmayı baştan tanımlamayı gerektirir. SAP, Salesforce, Oracle, Adobe ve diğerleriyle gerçekleştirdiğimiz insan merkezli dönüşüm yaklaşımıyla hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.

Dijital pazarlama: Teknoloji ve dönüşüm

Beş noktalı dijital pazarlama ve kişiselleştirmede tasarım öncelikli yaklaşımımızla, entegre pazarlama planı ve bulut uygulamalarınızı güncellemenize ve unutulmaz bir müşteri deneyimi için sürecinizi optimize etmenize yardımcı oluyoruz.


Yaptığımız her iş insan odaklı.

Deneyim stratejisi

Diğerlerinden ayrışan, insan odaklı ve kârınıza olumlu etki edecek deneyimler tasarlıyoruz.

  • Müşteri ve çalışan sesi, tasarım araştırması ve etnografik araştırma
  • Persona oluşturma, yolculuk haritaları ve hizmet şemaları
  • Vizyon ve CX yol haritası
  • Deneyimin operasyonel modelleri
  • Ölçüm ve raporlama
  • Strateji hizalanması ve aktivasyon

Deneyim tasarımı

İnsan odaklı tasarım bakış açısıyla hayal edilenleri gerçekleştiriyoruz. 

  • Kullanıcı deneyimi ve kullanıcı arayüzleri
  • Bulguya dayalı yaklaşımlar, bilgi mimarisi ve erişilebilirlik değerlendirmeleri
  • İçerik stratejisi ve içerik oluşturma
  • Prototip oluşturma ve test
  • Dijital ürün ve hizmet tasarımı

Deneyim teknolojisi

Teknoloji aracılığıyla unutulmaz deneyimleri hayata geçiriyor ve daha iyi sonuçlar elde etmek için en iyi malzemeleri birleştiriyoruz. 

  • Mobil ve web teknolojileri
  • Deneyim mimarisi ve mühendisliği
  • Çevik deneyim tasarımı ve geliştirme
  • Pazarlama platformları
  • Bulut dönüşüm
PwC Türkiye Experience Center

Mekanlarımız ve çalışanlarımız

İster sanal ister yüz yüze, esnek ortamlar yaratıyoruz.

Katılımcı tasarım yaklaşımıyla kurguladığımız oturumlarımızı fiziksel mekanımızda veya dışında çalışacak şekilde tasarlıyoruz.

PwC Experience Center’lar mekanın ihtiyaçlarınıza göre düzenlenebildiği, gerçek zamanlı simülasyonlar ve ileri teknolojiyi kullanan çalışma alanlarımızdır. Hareketli duvar ve masalar daha az malzeme kullanır, daha az atık üretir ve anın ihtiyaçlarına göre yapılandırılabilir. Bu her katılımcı ve ekibe mekanı yapılandırmayı sağlayan, dinamik düşünmeyi teşvik eden ve bilginin hızlı aktarılmasını destekleyen esnekliği sağlar.


Biz en iyiler ve birlikte yaratabilenleriz.

MBA’den güzel sanatlar yüksek lisansına, bilgisayar mühendisliğinden sektör uzmanlarına, deneyim tasarımcılarını ve stratejistleri içeren, geleceğin iş problemlerini çözmek için işbirliği yapan, çok çeşitli geçmişlerden gelen küresel bir topluluğuz. Şirketleri eski alışkanlıklarından kurtulmaya ve çağ dışı zihniyetleri gözden geçirmeye teşvik ederek gerçek anlamda dönüşüme destek veriyoruz.

Keşfet

PwC Ürünleri: Dönüşümünüze yön vermenize yardımcı oluyoruz

Dört stratejik dönüşüm alanını kapsayan ürünlerimiz müşterilerimizin bugün karşılaştığı önemli zorlukları aşıyor, gelecekte büyümeye yönelik fırsatları ortaya çıkarıyor.

Daha fazlası


İletişim

Etkin Çiftçi

Etkin Çiftçi

Dijital ve Deneyim Danışmanlığı, Direktör, PwC Türkiye

Telefon: +90 212 326 6161